top of page

BAM! Do tell verkozen tot marketing boek van het jaar

  • Writer: Ann Maes
    Ann Maes
  • Feb 1, 2024
  • 1 min read

Updated: Oct 8, 2024

‘Do Tell’ is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year van 2023. Het boek over het belang van marketing en communicatie bij duurzaamheid van de hand van Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts haalde het van De Ruwe Diamant (Steven Van Belleghem) en Relatie Rennaissance (Stef Verbeeck).


Dat lees je vandaag op de website van BAM. En daar zijn we super blij mee.

Dank aan iedereen die ons de afgelopen twee jaar heeft gesteund tijdens het schrijven (Uitgeverij LannooCampus!), die ons boek heeft gekocht en die voor ons heeft gestemd.


Het is vooral ongelooflijk mooi te merken dat duurzaamheidsmarketing en -communicatie als een belangrijk topic wordt gezien en dat komt uiteindelijk iedereen ten goede, en daar is het ons eigenlijk om te doen.




 
 
 

Comments


bottom of page