Do tell
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie over duurzaamheid aan te pakken, is vaak nog een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts een antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties een authentiek, geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te creëren en succesvol over hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren.
aan de slag
Een boek schrijf je niet zomaar. Dat doe je omdat je anderen wil aanmoedigen.
We hebben heel wat modellen ontwikkeld die je hier kan downloaden.
Ze maken het makkelijk voor je om zelf met de kennis die je via het boek opdoet aan de slag te gaan. Via onderstaande link krijg je toegang tot de modellen.
Klik hier voor de modellen.
Wat Do tell je vertelt
$100M+
Clients’ Income during the Last Quarter
5
Industry Awards
355
Business Partners in over 30 Countries
27
Years of Experience